måndag 2 februari 2009

Framme i KL

Ja nu har min backpackingresa borjat sa ar val pa tiden att borja blogga litegrann. =) Hela lordagen holl jag iaf pa med min packning, det resulterade i en ryggsack som nu vager 12 kilo (och da ar inte handbagaget inraknat) *puh* Men trots att man bara packar det nodvandigaste sa blir det valdigt mycket som ska med nar man ska vara borta i tre manader.

Akte sedan pa lordagskvallen med nattbussen ner till Stockholm dar jag motte upp Emma pa Arlanda vid 10-tiden. Klockan 14 gick sedan planet ner till Bangkok. Flygtiden var tio timmar (lika lang tid som det tog for mig att ta mig fran Skelleftea till Stockholm med bussen) men som tur var sa kunde jag sova lite pa planet och sa hade Emma med sig ett roligt fragesportspel, sa tiden gick faktiskt relativt fort.

Vi flog sedan vidare fran Bangkok till Kuala Lumpur och ar nu antligen framme!! Kanns helt otroligt att vi ar har!! Har tagit in pa ett helt okej hostel (for de 50 kr vi betalade per person sa) med delad dusch och toa. Ligger centralt till sa imorn ska vi ta det lugnt och bara kolla runt har i KL. Maste komma in i dygnsrytmen och vanja sig vid klimatet.

Nu ska det iaf bli valdigt skont att sova, inte sovit i en sang pa tva dygn nu, men ska forsoka blogga snart igen.

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Var roligt att höra att ni kom fram som ni skulle. Följer din blogg med spänning :)
    /Amanda och Olov

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det är himla skönt att vara framme, roligt att läsa hur det går :) hehe :) jag träffade förresten din mamma i dag på ica supermarket i lilla lilla pyttelilla Skellefteå :) /Louise

    SvaraRadera